De kleine toevoeging van grote waarde
De kracht van een onafhankelijk tankstation zit ‘m vaak in de kleine dingen. Meestal is dat dan door net even wat meer per­soonlijke aandacht voor de klant te hebben. Ook kunnen “unieke” diensten en acties dit positieve gevoel bij de consu­ment versterken. Bij uw station voelen zij zich nog altijd een “persoon” en niet een “nummer in de massa”. Tech gaat het de consument uiteindelijk maar om een hoof­dzaak …. De kern van het bezoek aan uw tankstation;

Uw klant.wil de hoogste kwaliteit brandstof tegen de laagst mogelijke prijs. XMILE biedt maatschappij-onafhankelijke tankstations de mogelijkheid om een unieke premium aan te bieden. XMILE diesel en benzine zorgen dankzij de werkzame enzy­men voor een besparing van 5 tot 8% in het brandstofver­bruik. Daarnaast vindt er ook een milde reiniging van de motor plaats die na een aantal tankbeurten al resulteert in een merkbaar lagere roet- en rook uitstoot
Uw klant zal ervaren dat de motor stiller en soepeler loopt dankzij deze hoge brandstofkwaliteit. Een echte premium dus!

Voor elke klant wat wils
XMILE premium is geschikt voor elke eindgebruiker. Zowel voor diegene die bewust iets meer kwaliteit wil voor zijn of haar voertuig, als ook voor de zeer prijsbewuste consument.


Als je als klant een meerprijs voor een premium brandstof betaalt, wil je er ook een “meerwaarde” voor terug krijgen. De klant heeft zijn of haar voertuig “verwend” met XMILE en verwacht dan ook dat dit gevoel wordt bevestigd met elke gereden kilometer. Zowel dit gevoel als de harde cijfers van het brandstofverbruik zullen uw klanten overtuigen van de unieke eigenschappen van XMILE.


Natuurlijk zijn er ook klanten die alleen naar de prijs kijken en het idee hebben dat “allle brandstof toch hetzelfde is”. On­danks deze gedachte zullen ook deze klanten uiteindelijk gaan beseffen dat ze met XMILE in feite n6g goedkoper uit kunnen zijn dan bij de prijs van een “standaard brandstof”. De XMILE meerprijs van 3 a 4 cent aan de pomp t.o.v. een standaard brandstof is namelijk al snel terugverdiend. Wan­neer de besparing in de regel tussen de 5 en 8% ligt, is de rekensom door uw klant eenvoudig gemaakt.